Oseba s plavim avtom je najprej dala smerokaz za levo, naj bi hotela pred prehodom za pešce zaviti levo. Zato sem jo hotel zaobiti po desni strani, nenadoma pa je močno pospešila ter brez vsakega smerokaza zavila pred menoj v desno, naj bi šla na peš pot, kjer stoji znak za prepovedano vožnjo za vsa vozila. Jaz sem vozil rumeni Hyundai. Zadevo obravnava Bežigrajska policija v Ljubljani in stojijo na strani voznice, policajke, s plavim Fiat Punto. Policijo je klicala ona, kdo ve kaj je bila tema razgovora, predhodno seveda sledenje mene, da je lahko do incidenta sploh prišlo.

Še prej pa so mene, Martino Valenčič in mojega 5 letnega otroka,  verjetno prav policaji zastrupili z neko virusno okužbo, da sploh nebi prišel na sodno obravnavo, dopoldne sem bil na sodišču v Domžalah, popoldne, celo noč in drug dan pa sem preživel z otrokom na infekcijski kliniki, vmes ob 14 uri prometni incident. Res ČUDOVITO ŽIVLJENJE, po Kučanovem vzoru!

zadeva: II K 76334/2010 - enkrat že omenjen sodni postopek z Antonom Škobernetom iz Domžal. Sledi pritožba na višje sodišče. (tožilec pobegnil iz dvorane, sodnica preprečuje dostop do dokaznega materiala, sodnica v sodbi z dne 25. 8. 2011 laže o izjavi ene priče, predlagane dokazne postopke ovrže, sprašuje odvetnico obtoženega o pravnem redu, kar pomeni, da ga sama sploh ne pozna, da za pravnika pravzaprav sploh ni usposobljena. Sodnica prireja postopek sojenja v labodji spev v korist obtoženega, diktatorsko in diskriminacijsko preprečuje priči govoriti) - vse značilnosti Milana Kučana!

NAKLJUČJE ALI NOV ZLOČIN? V nadaljevanju te zgodbe je bilo dne 6. 11. 2011 ugotovljeno, da je bila na avtu prežagana in zakrivljena zadnja desna zavorna cevka za zavorno olje, dne 25. 8. 2011, prav v času sojenja na Domžalskem sodišču.  Namreč takoj po predstavljenem incidentu, dve uri po sojenju, je pričela goreti lučka za zavore. Najprej sem mislil, da gre za okvaro na levem sprednjem delu avtomobila, oz. na tej zavori, kjer je bil avto karamboliran. Avtomobil HYUDAI je sedaj v celoti popravljen. Po sodni obravnavi sva se z Martino odpeljala iz Domžal proti Ljubljani, po edini logični poti, pa tudi že iz navade in na enkrat se je na prehodu za pešce pojavil pred omenjeni avtomobil HYUDAI Anton Škoberne, obtoženi na sodišču. Seveda se je prižgala tudi rdeča luč na semaforju zame, za Škoberneta zelena. K sreči sem vozil čez Domžale prav ta trenutek nekako počasneje in sploh nisem začutil pri zaviranju, da pedalo zavore leze k tlom, da oteka zavorno olje. Sem izredno previden voznik, ne divjam in nisem imel prav takrat nobene potrebe po ostrem zaviranju. Kaj pa če bi vozil malo hitreje in se avtomobil nebi ustavil pred rdečo lučjo? Recimo, da bi zapeljal zaradi prerezane zavorne cevke še en meter dlje, Škoberne pa bi se le vrgel na prvo havbo avtomobila ali kaj podobnega, padel po tleh, kdo ve? Prišla bi policija in glede na predhodno sodno obravnavo bi bil jaz obtožen poizkusa uboja Škoberneta, takoj bi me odpeljali na policijsko postajo, na avtomobilu pa bi zamenjali prežagano cevko, verjetno so jo že imeli pripravljeno ali pa bi jo kako začasno zalepili, kasneje kakšen dan bi za dve uri ukradli avtomobil in vse popravili. To bi naredila sama policija, takšni so.
Sem pa že delal prijave na policijo, da je bil kakšen drug avtomobil za eno uro ukraden in pripeljan nazaj na isto mesto, rdeč DAIHATSU, kateremu so prerezali in prevezali električno napeljavo, avtomobil pa se je tudi med vožnjo vžgal in zgorela je celotna napeljava. Tudi v enem drugem avtu, je bila minimalno uničena notranja peč za gretje, kjer je v zrak puhtel antifriz in če bi se to zimo s tem avtom vozil, bi pač lahko umrl ali pa imel hude posledice zaradi zastrupitve. Ljudje umrejo že, če popijejo pol ali en deciliter te tekočine.
Moje mnenje je, da je to sabotažo na tem HYUDAIJU dala izvesti odvetnica obtoženega, Markelj Tatjana iz Domžal in sodnica Radonjić Valentina, prav tako iz domžalskega sodišča, česar za enkrat ne morem trditi, bom pa uvedel preiskavo proti njima, prav tako proti Škobernetu. To naj bi storili, zaradi očitno njihovega krivega sojenja in krivične razsodbe. PRILOŽENE FOTOGRAFIJE ZAVORNE CEVKE ZA OLJE. Seveda, če pa bi se zgodila prometna nesreča zaradi te prežagane cevke kje drugje, me nebi mogli obtožiti enako, kot če bil bil pač takšna "žrtev" Škoberne. Glede na to, da imam izredno hiter refleks, se vidi zavorna pot avtomobila HYUDAI precej dolga za zaviranje pri 40 km/h. Tudi takrat sem bil začuden da so kolesa avtomobila nekako zdrsnila po cestišču, tako rekoč zavore sploh niso delovale, saj sicer glede na mojo hitro reakcijo verjetno sploh do trka s plavim FIAT-om nebi prišlo. Ko je bil avtomobil popravljen, dne 6. 11. 2011 in tudi cevka zamenjana, sem šel na kraj nesreče in z isto hitrostjo peljal, nato sem poiskusil zavirati enako. Avto se je ustavil na pol krajši poti od prejšnje! Po tej objavi bom takoj odšel na bežigrajsko policijo in naredil kazensko ovadbo za sum kaznivega dejanja, kot sem že omenil. Prijava zaključena in dokazni material predan ob 17 uri, dne 7.11.2011.

ALEŠ ZALAR - Poraženci in zmagovalci.
Današnji, tudi sedanji pravni red, delovanje sodišč, tožilstev in policije, kateremu ministruje Aleš  Zalar ni nič drugega kot totalitarni režim prav takšen izpred 50 let. Navidezno bi se še kdo dal zapeljati, toda vsak, ki vsaj malo razmišlja in ni sestavni del pravosodnega gangsterskega podzemlja, bo jasno videl rokavičarske, zgolj kriminalne prijeme tega ne-pravnega reda. Enoumje slovenskega pravosodja se iz te totalitarnosti deli na dve veje, ena predstavlja jasen politični in brezkompromisen diktat za diskriminacijo, druga veja pa je korupcija, katera ne presega političnih interesov npr. Kučana, preko njega gre le CIA.  Človek, bi pričakoval samoiniciativnost poštenega sojenja s strani sodnikov in tožilcev, ter pošteno in nepristransko delo policije. Vendar temu ni nikakor tako. Zavajanje in korupcija iz celotnega pravosodja, ter krivda katera tako namenoma sloni na odvetnikih, so udeleženi v tej ne-pravni kolobociji le kot neke vrste poštarjev. Razume se zakaj gojiti npr. prašiče v Ihanu, kokoši in piščance v Pivki itd., nikakor pa se ne razume zakaj pravzaprav gojiti odvetnike, ker ne služijo ničemer dejansko koristnemu, le da se zaradi izrazito totalitarnega in gnilega pravnega reda, pokvarjeno prenaša krivda pravosodja na odvetnike. Tako nastajajo tudi legla totalitarnih vaških tribunalov po Sloveniji, katerih s korenito rekonstrukcijo ne bo nikoli mogoče spremeniti, v kolikor se ljudstvo na katerega se to pravno podzemlje sklicuje, ne zave v celoti. Obvezno mora priti do sankcioniraja tega ne-pravnega totalitarnega sistema, sicer bo ČRNA ROKA, sedaj mešanih nacij pridobila popolno domovinsko pravico.

Boris Valenčič, 1. slovenski Kralj - monarh.si

OPOZORILO: Bodite pozorni na policijo, njihove znance in prijatelje, kajti le še oni izvajajo grobe prekrške, nore ter nasilne in napadalne vožnje po cestah, da bi tako ljudi prepričali, da so nujno potrebene še večje kazni !!!

POLICIJA PO KUČANOVEM RECEPTU: SAMA PROTI SEBI, NASTRADAJO PA VSI DRUGI - NIČ KRIVI!

SLOVENSKA POLICIJA SE NE BOJI LJUDSTVA, GA LE TAKO ZANIČUJE, BOJIJO PA SE POLITIKOV IN EVRO-CIA-ške mafije!

Slovenska policija in pravosodje sta svojevrsten primer organiziranega kriminala, brez primera v svetu!

------------------------------------------------------------------------------------------

Boris Valenčič
, Mokrška 42, 1000 Ljubljana

Ljubljana, 2. januar 2013

Okrajno sodišče v Ljubljani, oddelek za prekrške, Mala ulica 3, 1001 Ljubljana

zadeva: ZSV 854/2012-214

ZAHTEVM, DA ME NE OBRAVNAVATE VEČ KOT STORILCA IN KRIVCA V TEJ ZADEVI

obrazložitev: Policistka Petra Potočnik je v plačilnem nalogu z dne 4. 10. 2011 navedla ugotovitve, njene in še enega policista katera sta obravnavala to zadevo na kraju te manjše prometne nezgode. Navaja, da sem dne 25. 8. 2011 prehiteval Katjo Balajc po desni strani preko prehoda za pešce in vozil po kolesarski stezi. Že večkrat sem povedal, da nisem prehiteval Katje Balajc kot se to navaja, da sem le zaviral in to še pred prehodom za pešce ter, da sem se odmikal Katji Balajc v desno, saj me je ona prehitevala po levi strani, potem ko se je premislila zavijati v križišču v levo.

Predhodno, ko sem opazil, da hoče zavijati na križišču v levo, sem jo pač hotel zaobiti po desni strani, kar je normalna praksa v kolikor je dovolj prostora, prepričal pa sem se, da ni nikjer nobenega pešca prav tako nobenih ovir za takšno mojo vožnjo. Hitrost moje vožnje je bila največ do 40 km na uro, verjetno še manj. Policisti so tako pravilno ugotovili, le to, da se je Katja Balajc nahajala na moji levi strani.

Takoj ko sem zaznal, da Katja Balajc nadaljuje svojo vožnjo naravnost in ne zavija več v levo sem pričel zavirati. To je razvidno iz zavornih sledi, skoraj 9 m pred trkom v njena desna stranska vrata.

Ob trku v njen avto, se je Katja Balajc že nahajala na kolesarski stezi, z namenom zapeljati preko visokega pločnika v povsem nelogično smer, kjer je postavljen znak za prepovedano vožnjo za vsa vozila. Torej je prekrške naredila ona in ne jaz. V desno kamor je zavila pred menoj pa prav tako ni dala desnega smerokaza, kot da je sama na cesti. Precej arogantno.

Navedel sem tudi resnično dejstvo, da mi je nekdo prerezal cevko za zavorno tekočino in podal sem tudi kazensko ovadbo proti neznani osebi na bežigrajski policiji dne 7.9.2011 ob 16 uri 35 minut. Policistu, kateri je to obravnaval pa sem izročil tudi to prerezano in zavito cevko. Za komandirja policijske postaje sem na njegovo željo dodatno prinesel tudi račun mehanika iz Domžal, Pavla Šuštarja, kateri mi je to zadevo na zavorah popravil. Kasneje so me obvestili iz bežigrajske policije, da to kazensko ovadbo proti neznani osebi rešuje domžalska policija.

V trenutku zaviranja pred prehodom za pešce ta zavorni sistem ni deloval dobro, ker je olje odtekalo in ni služilo namenu popolnega zaviranja. Ob vsakem zaviranju avtomobila se večji del teže in bremena prenese na prednja kolesa. Hitrost se ni normalno znižala, kot bi se dejansko s popolnoma dobrimi zavorami. Ker se ni, vsa teža in breme vozila pa se je preneslo na prednja kolesa, so tako zadnja bila manj obremenjena ter tudi zablokirala, zato je nastala sled na cestišču le od obeh zadnjih kolesih. Prednja kolesa pa so se trdno oprijeta še naprej vrtela in niso pustila za seboj nobenih zaviralnih znakov. Torej, je sled zaviranja ostala na cestišču le od zadnjih koles.

Sicer trk v stranska vrata Katje Balajc ni bil hud, zelo rahel, kar pričajo tudi le manjše poškodbe na obeh vozilih.

V policijski ODLOČBI O PREKRŠKU z dne 17.2.2012, zadeva: 555006490924-3, katero je izdala prav tako bežigrajska policija, navajajo, da so vidni sledovi zaviranja prednjih koles na mojem avtu. To sploh ni res in tega tudi ni mogoče opaziti na nobeni izmed narejenih in priloženih fotografij. Kljub temu, da je visok pločnik ob cestišču in znak za prepovedano vožnjo za vsa vozila, navajajo, da je to parkirišče za avtomobile študentskih vozil. Teh označb pa tudi ni nikjer, torej se policija kar naprej nekaj izmišljuje.

Petra Potočnik je meni izjavila, da drugi policisti od nje zahtevajo, da me kaznuje, nikakor ni navedla pomočnika komandirja, da se je z njim posvetovala. Bila pa je zelo zmedena in opazil sem, da mi izreka kazen z veliko nejevoljo in negotovostjo, zato sem se tudi pritožil na njeno delo. Šele ko so to mojo pritožbo obravnavali dne 6.2.2012, pa sem izvedel da je to bila oseba pomočnik komandirja policije Bežigrad, kateri je Petri Potočnik na novo vsilil tezo o samo moji krivdi. Le čemu na enkrat takšna sprememba krivde. Tudi na to delo te komisije sem se pritožil na MNZ, dne 4.3.2012.

Navajajo celo neko lažno dejstvo, da mi ni bilo mogoče se izreči o tej prometni nezgodi neposredno potem, tega ne razumem saj sem podal pisno izjavo, izjavo pa je podala tudi Martina Valenčič, Mokrška 42, 1000 Ljubljana kot priča. Oba policista, policistka Petra Potočnik in neznan prisoten policist sta izjavila na kraju samem, da bova morala oba udeleženca kriti vsak svoje stroške in da ne morejo ugotoviti kdo je kriv. To lahko potrdi tudi priča Martina Valenčič.

Katja Balajc je po tem trku klicala nekaj ljudi in tudi policijo, kaj se je z njimi pogovarjala mi ni znano. Ves postopek, čakanje in delo policistov na kraju nesreče je trajal 2 uri.

V nadaljevanju te odločbe o prekršku z dne 7.2.2012 navaja policija, da sem prehiteval po desni strani Katjo Balajc in ponovno navajajo nelogična dejstva, povsem zmedeno in nepovezano in hkrati se sklicujejo na zavorno pot mojega avtomobila. Nikakor se še sedaj niso in se ne morejo jasno izreči, če sem prehiteval ali pa sem zaviral. Res nemogoče blodnje in laganje, prav nasilniško početje je to tolmačenje policije.

V Katjo Balajc sem trčil šele ko je bila ona dejansko pred menoj bočno na kolesarski stezi. Njenih sledi ob zaviranju na cestišču ne more biti, saj so ji več kot očitno zavore delovale povsem v redu in so ji dejansko sorazmerno zavirale vsa 4 kolesa hkrati, ne pa tako kot pri meni, kot so zablokirala samo zadnja kolesa, na prej opisan način.

Na vso silo želi policija Bežigrad, popolnoma brez osnove naprtiti krivo meni, čeprav nisem nič kriv. Njihove navedbe so tako lažno in grozno predstavljene, kot da sem se zaletel še v kakšno poslopje in kaj vem še v kaj. Dejansko mi je Katja Balajc zaprla pot pred menoj in tako je prišlo do trka.

To delo policije ocenjujem kot trgovanje z nevidnimi ščurki.

Po tej prometni nesreči sem opazil, da je pričela goreti opozorilna lučka za zavore. Nisem vedel zakaj sveti. Tudi opazil nisem, da mi izteka zavorno olje na zadnjem desnem kolesu. Bil sem mnenja, da je zaradi trka se prekinila kakšna kontrolna žička na prednjem levem kolesu. Avtomobil sem peljal na popravilo najprej k avtoličarju. Vse mi je popravil v prvotno stanje. Ker pa še vedno ni bilo jasno zakaj gori opozorilna lučka za zavore, sem avtomobil peljal tudi k mehaniku, Citroen servis Pavle Šuštar Domžale. Le ta je ugotovil, da z avtom sicer ni nič narobe na prednjem delu katerega koli mehanizma, opazil pa je, da odteka zavorno olje na zadnjem desnem kolesu. To cevko je zamenjal, dolil odteklo olje in zavore so delovale povsem odlično. S tako popravljenim avtomobilom sem šel takoj na test na isto mesto, kjer se je zgodila ta prometna nesreča s Katjo Balajc. Z enako hitrostjo in na istem mestu sem preizkusil zavore in ustavil sem se na pol poti brez vsakih zavornih sledi na cestišču. Pri tem preizkusu je bila prisotna tudi Martina Valenčič.

Zaradi vsega tega zahtevam, da se mene kot krivca v tej zadevi povsem izloči.

Vse navedbe policije so za mene hudo ponižujoče, saj sem izredno previden voznik, nikoli nisem naredil prometne nesreče ali bil v njej udeležen, nikoli ne zaviram ali pospešujem silovito, prav tako vedno držim varnostno razdaljo. Bil sem tudi poklicni voznik in imam prav vsa vozniška dovoljenja, razen za avtobus.

Policija v Sloveniji ima do mene izredno krivičen odnos, kar lahko sodišču tudi konkretno dokažem v številnih primerih v daljšem časovnem obdobju.

Boris Valenčič

   
www.monarh.si